Współpracują z nami

Współpracują z nami

.

mgr Katarzyna Sulima

Absolwentka Ateneum – Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku. Trener umiejętności społecznych oraz szkoleniowiec. Przeprowadziła badania naukowe „W jaki sposób kształtuje się pojęcia matematyczne u dzieci?”, w oparciu o pracę metodą Numicon, twórca serii książeczek Numicon.

.

mgr Łucja Budzyńska

Neurologopedka, pedagożka specjalna, terapeutka SI. Prowadzi własny gabinet logopedyczny LOGOFRASZKA. Jest członkinią interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE. Specjalizuje się w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, FASD, niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy o podłożu miofunkcjonalnym, APD.

.

.

Katarzyna Walendzik

Jestem neurologopedą i terapeutą ręki. Mam dużo cierpliwości i serducha dla dzieciaków – i tych całkiem dużych i tych najmniejszych. Staram się na dzieci patrzeć całościowo, traktować z należytym szacunkiem i empatią oraz indywidualizować proces terapeutyczny. Na moich zajęciach się nie nudzimy. Lubię niekonwencjonalne zabawy wykorzystywać do osiągania terapeutycznych celów. Prywatnie jestem mamą małej Kornelki. Wolny od opieki nad córką czas lubię spędzać grając w planszówki i czytając kryminały.

.

.

Jacek Panek

Jestem pedagogiem, pedagogiem teatru, animatorem społecznym. Absolwentem Pedagogiki oraz Wiedzy o teatrze na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyłem kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach I stopnia w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (CTSR). Jestem członkiem – założycielem Stowarzyszenia Artystyczno–Społecznego „Feeria”. Aktorem, reżyserem i scenarzystą (2016-), instruktorem teatralnym (2013-), wychowawcą w Gdańskim Domu Integracyjno-Rodzinnym (2019-2020). Jestem wychowawcą w Zespole Placówek Specjalistycznych W Gdyni (2020-2021), gdzie prowadziłem grupę dla młodzieży w kryzysie psychicznym, grupę samopomocową dla rodziców, a także grupę wsparcia dla młodzieży realizującej indywidualny tok nauczania. Obecnie pracuje m.in. w Teatrze Gdynia Główna oraz w Stowarzyszeniu Artystyczno-Społecznym „Feeria”. W Fundacji Fascynacje prowadzę zajęcia socjoterapeutyczne, psychopedagogiczne i teatralno-dramowe.

.

.

Karolina Rodewald

Jestem nauczycielem z 20-letnim stażem pracy, pedagogiem, wychowawcą, trenerem i terapeutą. Osoba ze mnie wszechstronna, pozytywna, pomysłowa i kreatywna. Lubię swoją pracę, uważam, że mam misję do spełnienia. To, co wykonuję zawodowo, przynosi mi ogromną satysfakcję, choć nie zawsze bywa łatwe. Moją największą pasją jest taniec, nie wyobrażam sobie życia bez niego. Kocham książki i ich zapach. Lubię ludzi w każdym wieku. Zawsze staram się dążyć do wyznaczonego celu.

.

.

Bartek Kulawy

Ukończyłem fizjoterapię na Wyższej Szkole Zdrowia w Gdańsku, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą w Ateneum – Szkoła Wyższa w Gdańsku. Pracuję jako nauczyciel w szkole specjalnej, prowadzę przedmiot: rewalidacja ruchowa, prowadzę gimnastykę korekcyjną w przedszkolu oraz jestem wychowawcą w bursie i internacie. Zainteresowania: sport – dokładnie: piłka nożna, siatkówka, siłownia.

.

.

Damian Ożlański

Empatyczny, dociekliwy i dokładny. Jestem absolwentem GUMED’u we Wrocławiu i AWFiS w Gdańsku. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach i warsztatach, posiadam doświadczenie w pracy z pacjentem neurologicznym oraz ortopedycznym. Specjalizuję się w diagnostyce, leczeniu i profilaktyce wad postawy u dzieci i dorosłych. Do każdego pacjenta stosuje indywidualne podejście. Prywatnie pasjonuję się sportem, aktywnym wypoczynkiem i gotowaniem.

.

.

Aleksandra Wasilewska

Jestem psychologiem o specjalizacji neurobiopsychologia. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu psychologii klinicznej oraz liczne kursy, dotyczące pracy z dzieckiem i rodziną oraz diagnozy, m.in. dotyczące diagnozy neuropsychologicznej dziecka, III stopniowy kurs terapii behawioralnej, trening umiejętności społecznych czy szkoła dla rodziców. Na co dzień zajmuję się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży, prowadzę konsultacje dla rodziców oraz treningi umiejętności społecznych. Mam ogromne szczęście, że moja praca zawodowa stanowi moją największą pasję. Poza fascynacją dzieciakami, na co dzień jestem fanką aktywnego wypoczynku, podróży, muzyki elektronicznej, a od niedawna- sztuk walki. 

.

.

Elżbieta Kraczek-Niemiec

Z zawodu i z zamiłowania jestem pedagogiem, terapeuta, pedagogiem specjalnym, psychoterapeutą, psychologiem, socjoterapeutą i arteterapeutą. Uwielbiam dzieci i młodzież oraz konstruowanie zajęć grupowych socjoterapeutycznych z dziećmi i młodzieżą, szytymi na miarę potrzeb grupy. Jednocześnie bardzo lubię pracę indywidualną z dziećmi i młodzieżą. Prywatnie jestem mamą, żoną i pasjonatką makramy.

.

mgr inż. Alicja Wiaduch

Oligofrenopedagog, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, praktyk TBRI (Trust-Based Relational Intervention® ) Instytutu Rozwoju Dziecka Karyn Purvis („KPICD”) Texas Christian University. Współzałożyciel Fundacji na Rzecz Dziecka i Rodziny FASCYNACJE. Od wielu lat zaangażowana w pracę z dziećmi z FASD, odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz dzieci i promowanie idei rodzicielstwa zastępczego.

.

mgr Aleksandra Koczara

Psycholożka, trenerka umiejętności społecznych 

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychologia na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, certyfikowana trenerka TUS w Centrum Terapii ABC w Kielcach (numer certyfikatu 86/TUS/2022).

W latach 2021-2023 zaangażowana była w działalność Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gdyni, gdzie wspierała dzieci i młodzież za pośrednictwem czatu i telefonu zaufania. Aktualnie pracuje jako psycholog szkolny w dwóch gdańskich liceach, prowadzi treningi umiejętności społecznych w Centrum Zdrowia Psychicznego HarmonJa, Fundacji Fosa oraz w Fundacji Fascynacje. Dodatkowo, w Fundacji Fascynacje prowadzi terapię indywidualną dla dzieci i młodzieży. 

W wolnym czasie uwielbia spędzać czas w naturze, lepić z gliny, spacerować ze swoim psem i podróżować kamperem. 

.

Magdalena Bielecka

Jestem pedagogiem z dużym doświadczeniem w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Moją pasją jest wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego maluchów, dlatego skoncentrowałam się na tematyce zastępowania złości i agresji.
Prowadzę trening zastępowania agresji i emocji trudnych, który pomaga dzieciom radzić sobie z agresją w sposób konstruktywny i pozytywny. Prowadzę regularne zajęcia w przedszkolu, podczas których uczę dzieci różnych technik zastępowania agresji. Moim celem jest nie tylko nauczanie dzieci konkretnych umiejętności, ale również tworzenie podstaw dla ich długoterminowego rozwoju emocjonalnego i społecznego.

.

Wanda Jewstafiew

Jestem pedagogiem, certyfikowanym specjalistą terapii SI .Od wielu lat pracuję z dziećmi i nauczyłam się, że każde dziecko jest inne i każde z nich jest wyjątkowe. Moim głównym celem jest propagowanie wiedzy z zakresu teorii i terapii integracji sensorycznej. Umiejętności te pozwalają utrzymać wysoki poziom satysfakcji i motywacji do działania i sprzyjają łączeniu aktywności zawodowej z innymi zadaniami, np. rozwijaniem zainteresowań. Mam pogodne usposobienie i patrzę na świat optymistycznie. Swój zawód traktuję jako misję i możliwość niesienia pomocy innym. Autentyczność, opanowanie i przygotowanie merytoryczne – to filary, na których opiera się dobra relacja między dzieckiem potrzebującym pomocy a terapeutą. Praca z dzieckiem stanowi zawsze dla mnie nowe wyzwanie i wspaniałą przygodę. Mam kwalifikacje i cechy osobowości sprzyjające wykonywaniu tego zawodu: odpowiedzialność, dużą wrażliwość, cierpliwość, odporność na stres. To co najbardziej sprawdza się podczas terapii to: zaangażowanie, jasno wyznaczony cel, dyskretność, profesjonalizm, skuteczność. 

.

mgr Joanna Sasin-Kowalczyk

Przewiń na górę