Współpracują z nami
.

Katarzyna Sulima
absolwentka Ateneum – Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku. Trener umiejętności społecznych oraz szkoleniowiec. Przeprowadziła badania naukowe „W jaki sposób kształtuje się pojęcia matematyczne u dzieci?”, w oparciu o pracę metodą Numicon, twórca serii książeczek Numicon.
.
Łucja Budzyńska
neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta SI. Prowadzi własny gabinet logopedyczny LOGOFRASZKA, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE. Specjalizuje się w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, FASD, niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy o podłożu miofunkcjonalnym, APD.

.

Katarzyna Walendzik
neurologopeda, terapeuta ręki, prowadzi terapie indywidualne z dziećmi i młodzieżą, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.
.
Jacek Panek
pedagog, pedagogiem teatru, animator społecznym, założyciel Stowarzyszenia Artystyczno–Społecznego „Feeria”, aktor, prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne, psychopedagogiczne i teatralno-dramowe.

.

Karolina Rodewald
pedagog, wychowawca, trener, terapeuta. Prowadzi zajęcia sportowe oraz gimanstykę korekcyjną.
.
Elżbieta Kraczek-Niemiec
pedagog specjalny, psychoterapeuta, psycholog, socjoterapeuta, prowadzi terapie indywidualne i zajęcia grupowe z dziećmi i młodzieżą.

.

Magdalena Bielecka
pedagog, wychowawca nauczania początkowego, prowadzi trening zastępowania agresji i emocji trudnych oraz trening umiejętności społecznych.
.
Wanda Jewstafiew
pedagog, specjalista terapii procesów integracji sensorycznej, prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą.

.

Ilona Bidzan-Bluma
specjalistka psychologii klinicznej, neuropsycholog oraz psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, wykonuje diagnoze i prowadzi terapie neuropsychologiczną, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE, współautorka popularnych książek z ćwiczeniami funkcji poznawczych, które pomagają w terapii i rozwoju.
.
Dorota Bubnowska-Nalepa
lekarz pediatra oraz medycyny rodzinnej, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.

.

Alicja Wiaduch
oligofrenopedagog, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, praktyk TBRI (Trust-Based Relational Intervention® ) Instytutu Rozwoju Dziecka Karyn Purvis („KPICD”) Texas Christian University. Współzałożyciel Fundacji na Rzecz Dziecka i Rodziny FASCYNACJE. Od wielu lat zaangażowana w pracę z dziećmi z FASD, odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz dzieci i promowanie idei rodzicielstwa zastępczego.
.
Urszula Jabłońska
pedagog, który specjalizuje się w pracy z dziećmi oraz nastolatkami ze szczególnymi trudnościami, takimi jak problemy z dostosowaniem społecznym, trudnościami emocjonalnymi oraz innymi problemami, które wynikać mogą np. rozwijających się zaburzeń osobowości, silnej nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz problemów w środowisku szkolnym. W weekendy poszerzam swoje kompetencję studiując psychologię (4 rok studiów). Dodatkowo, rozwijam kompetencje pracy z dziećmi w spektrum (tak zwane wysokofunkcjonujące) prowadzę terapię pedagogiczną, np. nauka pisania, czytania oraz jestem trenerem kompetencji społecznych. Stawiam na ciągły rozwój, bo najważniejsze jest dla mnie dobro osób z którymi pracuję.

.

Kornelia Kujawska
psycholożka, edukatorka, trenerka umiejętności społecznych, współprowadząca Program Redukcji Osamotnienia, działaczka społeczna. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe „Psychologia dzieci i młodzieży – wspomaganie rozwoju” a obecnie kształci się podczas Szkolenia Psychotraumatologii Praktycznej. Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w wielu wolontariatach, pracując jako streetworkerka oraz psycholożka dzieci i młodzieży.
.
Izabela Grabowska

.

Emilia Łosińska
od ponad 7 lat zajmuję się marketingiem i strategią komunikacji. W Fundacji Fascynacji, z którą jestem związana od maja 2024r., prowadzę social media, dbając o to, by ważne tematy docierały do jak najszerszego grona odbiorców. FASD to wciąż mało znany temat, dlatego tworzę treści, które pomagają szerzyć wiedzę, zwiększać świadomość i pokazywać, dlaczego warto o tym mówić głośno.
.
Adrian Płucienniczek
wieloletni działacz Fundacji, „złota rączka” oraz człowiek od zadań specjalnych. Przyszły psycholog, diagnosta procesów integracji sensorycznej, terapeuta zajęciowy, a także mediator spraw dzieci i młodzieży. Odnajduję się w świecie neuroróżnorodności i atypowości. Praca z dziećmi i młodzieżą sprawia mi radość. Prywatnie oddany podróżnik, kolarz oraz organizator rajdów turystycznych.
