Współpracują z nami
.
Katarzyna Sulima
absolwentka Ateneum – Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku. Trener umiejętności społecznych oraz szkoleniowiec. Przeprowadziła badania naukowe „W jaki sposób kształtuje się pojęcia matematyczne u dzieci?”, w oparciu o pracę metodą Numicon, twórca serii książeczek Numicon.

.

Łucja Budzyńska
neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta SI. Prowadzi własny gabinet logopedyczny LOGOFRASZKA, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE. Specjalizuje się w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, FASD, niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy o podłożu miofunkcjonalnym, APD.
.
Katarzyna Walendzik
neurologopeda, terapeuta ręki, prowadzi terapie indywidualne z dziećmi i młodzieżą, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.

.

Jacek Panek
pedagog, pedagogiem teatru, animator społecznym, założyciel Stowarzyszenia Artystyczno–Społecznego „Feeria”, aktor, prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne, psychopedagogiczne i teatralno-dramowe.
.
Karolina Rodewald
pedagog, wychowawca, trener, terapeuta. Prowadzi zajęcia sportowe oraz gimanstykę korekcyjną.

.

Elżbieta Kraczek-Niemiec
pedagog specjalny, psychoterapeuta, psycholog, socjoterapeuta, prowadzi terapie indywidualne i zajęcia grupowe z dziećmi i młodzieżą.
.
Magdalena Bielecka
pedagog, wychowawca nauczania początkowego, prowadzi trening zastępowania agresji i emocji trudnych oraz trening umiejętności społecznych.

.

Wanda Jewstafiew
pedagog, specjalista terapii procesów integracji sensorycznej, prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą.
.
Ilona Bidzan-Bluma
specjalistka psychologii klinicznej, neuropsycholog oraz psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, wykonuje diagnoze i prowadzi terapie neuropsychologiczną, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE, współautorka popularnych książek z ćwiczeniami funkcji poznawczych, które pomagają w terapii i rozwoju.

.

Dorota Bubnowska-Nalepa
lekarz pediatra oraz medycyny rodzinnej, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.
.
Alicja Wiaduch
oligofrenopedagog, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, praktyk TBRI (Trust-Based Relational Intervention® ) Instytutu Rozwoju Dziecka Karyn Purvis („KPICD”) Texas Christian University. Współzałożyciel Fundacji na Rzecz Dziecka i Rodziny FASCYNACJE. Od wielu lat zaangażowana w pracę z dziećmi z FASD, odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz dzieci i promowanie idei rodzicielstwa zastępczego.

.

Monika Baran
psycholog w trakcie całościowego, 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii INTRA (nurt integracyjny, dla którego bazą jest psychoterapia humanistyczno-doświadczeniowa), rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Ukończyłam jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie oraz studia podyplomowe z psychologii uzależnień na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Ukończyłam szkolenie I i II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz studium Dialogu Motywującego (PTDM). Ukończyłam kurs Mindfulness MBLC “Życie w Uważności” wg. Mindfulness Association.
Pracuję w oparciu o nabywaną wiedzę i techniki nurtów humanistycznych. Tworzę przestrzeń, w której można być sobą – bez oceniania, z empatią i życzliwością. W swojej pracy stawiam na autentyczną relację i prawdziwe spotkanie z drugim człowiekiem. Wierzę, że to właśnie w atmosferze akceptacji i zrozumienia możliwa jest zmiana i rozwój.
Towarzyszę osobom, które chcą lepiej poznać siebie, swoje emocje i potrzeby. Uważnie słucham, wspieram w odkrywaniu wewnętrznych zasobów i w budowaniu stabilnego poczucia własnej wartości. Razem przyglądamy się doświadczeniom, decyzjom i temu, co dzieje się tu i teraz, z szacunkiem do tego, co trudne i ważne.
.
Emilia Łosińska
od ponad 7 lat zajmuję się marketingiem i strategią komunikacji. W Fundacji Fascynacji, z którą jestem związana od maja 2024r., prowadzę social media, dbając o to, by ważne tematy docierały do jak najszerszego grona odbiorców. FASD to wciąż mało znany temat, dlatego tworzę treści, które pomagają szerzyć wiedzę, zwiększać świadomość i pokazywać, dlaczego warto o tym mówić głośno.

.

Urszula Jabłońska
pedagog, który specjalizuje się w pracy z dziećmi oraz nastolatkami ze szczególnymi trudnościami, takimi jak problemy z dostosowaniem społecznym, trudnościami emocjonalnymi oraz innymi problemami, które wynikać mogą np. rozwijających się zaburzeń osobowości, silnej nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz problemów w środowisku szkolnym. W weekendy poszerzam swoje kompetencję studiując psychologię (4 rok studiów). Dodatkowo, rozwijam kompetencje pracy z dziećmi w spektrum (tak zwane wysokofunkcjonujące) prowadzę terapię pedagogiczną, np. nauka pisania, czytania oraz jestem trenerem kompetencji społecznych. Stawiam na ciągły rozwój, bo najważniejsze jest dla mnie dobro osób z którymi pracuję.
.
Adrian Płucienniczek
wieloletni działacz Fundacji, „złota rączka” oraz człowiek od zadań specjalnych. Przyszły psycholog, diagnosta procesów integracji sensorycznej, terapeuta zajęciowy, a także mediator spraw dzieci i młodzieży. Odnajduję się w świecie neuroróżnorodności i atypowości. Praca z dziećmi i młodzieżą sprawia mi ogromną radość. Prywatnie oddany podróżnik, kolarz oraz organizator rajdów turystycznych.
