Współpracują z nami

Katarzyna Sulima

absolwentka Ateneum – Akademii Nauk Stosowanych w Gdańsku. Trener umiejętności społecznych oraz szkoleniowiec. Przeprowadziła badania naukowe „W jaki sposób kształtuje się pojęcia matematyczne u dzieci?”, w oparciu o pracę metodą Numicon, twórca serii książeczek Numicon.

Łucja Budzyńska

neurologopeda, pedagog specjalny, terapeuta SI. Prowadzi własny gabinet logopedyczny LOGOFRASZKA, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE. Specjalizuje się w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, FASD, niesamoistnym opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy o podłożu miofunkcjonalnym, APD.

Katarzyna Walendzik

neurologopeda, terapeuta ręki, prowadzi terapie indywidualne z dziećmi i młodzieżą, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.

Jacek Panek

pedagog, pedagogiem teatru, animator społecznym, założyciel Stowarzyszenia Artystyczno–Społecznego „Feeria”, aktor, prowadzi zajęcia socjoterapeutyczne, psychopedagogiczne i teatralno-dramowe.

Karolina Rodewald

pedagog, wychowawca, trener, terapeuta. Prowadzi zajęcia sportowe oraz gimanstykę korekcyjną.

Elżbieta Kraczek-Niemiec

pedagog specjalny, psychoterapeuta, psycholog, socjoterapeuta, prowadzi terapie indywidualne i zajęcia grupowe z dziećmi i młodzieżą.

Magdalena Bielecka

pedagog, wychowawca nauczania początkowego, prowadzi trening zastępowania agresji i emocji trudnych oraz trening umiejętności społecznych.

Wanda Jewstafiew

pedagog, specjalista terapii procesów integracji sensorycznej, prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą.

Ilona Bidzan-Bluma

specjalistka psychologii klinicznej, neuropsycholog oraz psychoterapeuta poznawczo-behawioralny, wykonuje diagnoze i prowadzi terapie neuropsychologiczną, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE, współautorka popularnych książek z ćwiczeniami funkcji poznawczych, które pomagają w terapii i rozwoju.

Dorota Bubnowska-Nalepa

lekarz pediatra oraz medycyny rodzinnej, członek interdyscyplinarnego zespołu diagnostycznego w Fundacji FASCYNACJE.

Alicja Wiaduch

oligofrenopedagog, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej, praktyk TBRI (Trust-Based Relational Intervention® ) Instytutu Rozwoju Dziecka Karyn Purvis („KPICD”) Texas Christian University. Współzałożyciel Fundacji na Rzecz Dziecka i Rodziny FASCYNACJE. Od wielu lat zaangażowana w pracę z dziećmi z FASD, odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi za działalność na rzecz dzieci i promowanie idei rodzicielstwa zastępczego.

Monika Baran

psycholog w trakcie całościowego, 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii INTRA (nurt integracyjny, dla którego bazą jest psychoterapia humanistyczno-doświadczeniowa), rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Ukończyłam jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie oraz studia podyplomowe z psychologii uzależnień na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Ukończyłam szkolenie I i II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz studium Dialogu Motywującego (PTDM). Ukończyłam kurs Mindfulness MBLC “Życie w Uważności” wg. Mindfulness Association.

Pracuję w oparciu o nabywaną wiedzę i techniki nurtów humanistycznych. Tworzę przestrzeń, w której można być sobą – bez oceniania, z empatią i życzliwością. W swojej pracy stawiam na autentyczną relację i prawdziwe spotkanie z drugim człowiekiem. Wierzę, że to właśnie w atmosferze akceptacji i zrozumienia możliwa jest zmiana i rozwój.

Towarzyszę osobom, które chcą lepiej poznać siebie, swoje emocje i potrzeby. Uważnie słucham, wspieram w odkrywaniu wewnętrznych zasobów i w budowaniu stabilnego poczucia własnej wartości. Razem przyglądamy się doświadczeniom, decyzjom i temu, co dzieje się tu i teraz, z szacunkiem do tego, co trudne i ważne.

Emilia Łosińska

od ponad 7 lat zajmuję się marketingiem i strategią komunikacji. W Fundacji Fascynacji, z którą jestem związana od maja 2024r., prowadzę social media, dbając o to, by ważne tematy docierały do jak najszerszego grona odbiorców. FASD to wciąż mało znany temat, dlatego tworzę treści, które pomagają szerzyć wiedzę, zwiększać świadomość i pokazywać, dlaczego warto o tym mówić głośno.

Urszula Jabłońska

pedagog, który specjalizuje się w pracy z dziećmi oraz nastolatkami ze szczególnymi trudnościami, takimi jak problemy z dostosowaniem społecznym, trudnościami emocjonalnymi oraz innymi problemami, które wynikać mogą np. rozwijających się zaburzeń osobowości, silnej nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz problemów w środowisku szkolnym. W weekendy poszerzam swoje kompetencję studiując psychologię (4 rok studiów). Dodatkowo, rozwijam kompetencje pracy z dziećmi w spektrum (tak zwane wysokofunkcjonujące) prowadzę terapię pedagogiczną, np. nauka pisania, czytania oraz jestem trenerem kompetencji społecznych. Stawiam na ciągły rozwój, bo najważniejsze jest dla mnie dobro osób z którymi pracuję.

Adrian Płucienniczek

wieloletni działacz Fundacji, „złota rączka” oraz człowiek od zadań specjalnych. Przyszły psycholog, diagnosta procesów integracji sensorycznej, terapeuta zajęciowy, a także mediator spraw dzieci i młodzieży. Odnajduję się w świecie neuroróżnorodności i atypowości. Praca z dziećmi i młodzieżą sprawia mi ogromną radość. Prywatnie oddany podróżnik, kolarz oraz organizator rajdów turystycznych.